| Verseny célja: | A matematika iránti érdeklődés felkeltése és elmélyítése. A tehetséges tanulók kiválasztása, saját maguk és környezetük motiválása képességeik kibontakoztatására. A tantervi törzsanyagra épülő ismeretek felhasználása mellett, sajátos látásmódot kívánó feladatok megoldása. A kreativitás, a problémaérzékenység és problémamegoldó gondolkodás, a pontos, kitartó, fegyelmezett munkavégzésre való képesség fejlesztése. |
| Felhívás szövege: | Ebben a tanévben is megrendezzük a katolikus iskolák matematika versenyét a 4-8 évfolyamon tanulók számára. A sikeres szervezés érdekében fordulunk most Önökhöz, hogy ismét együtt dolgozzunk a ránk bízottakért.
|
| Egyéni/csapatverseny: | Egyéni verseny |
| Résztvevők iskolatípusa: | általános iskola |
| Résztvevők: | 4. évfolyam |
| Típus: | írásbeli |
| Típus: | írásbeli |
| Típus: | írásbeli |
| Egyéni/csapatverseny: | Egyéni verseny |
| Résztvevők iskolatípusa: | általános iskola |
| Résztvevők: | 5. évfolyam |
| Típus: | írásbeli |
| Típus: | írásbeli |
| Típus: | írásbeli |
| Egyéni/csapatverseny: | Egyéni verseny |
| Résztvevők iskolatípusa: | általános iskola |
| Résztvevők: | 6. évfolyam |
| Típus: | írásbeli |
| Típus: | írásbeli |
| Típus: | írásbeli |
| Egyéni/csapatverseny: | Egyéni verseny |
| Résztvevők iskolatípusa: | általános iskola |
| Résztvevők: | 7. évfolyam |
| Típus: | írásbeli |
| Típus: | írásbeli |
| Típus: | írásbeli |
| Egyéni/csapatverseny: | Egyéni verseny |
| Résztvevők iskolatípusa: | általános iskola |
| Résztvevők: | 8. évfolyam |
| Típus: | írásbeli |
| Típus: | írásbeli |
| Típus: | írásbeli |
| Egyéni/csapatverseny: | Egyéni verseny |
| Résztvevők iskolatípusa: | 4 évfolyamos gimnázium, 6 évfolyamos gimnázium, 8 évfolyamos gimnázium |
| Résztvevők: | 7. évfolyam |
| Típus: | írásbeli |
| Típus: | írásbeli |
| Típus: | írásbeli |
| Egyéni/csapatverseny: | Egyéni verseny |
| Résztvevők iskolatípusa: | 4 évfolyamos gimnázium, 6 évfolyamos gimnázium, 8 évfolyamos gimnázium |
| Résztvevők: | 8. évfolyam |
| Típus: | írásbeli |
| Típus: | írásbeli |
| Típus: | írásbeli |




