Nevezési határidő: | 2012. október 30. 00:00 |
Verseny célja: | A versenyzők irányítottan figyeljék meg, ismerjék meg környezetüket, vegyék észre a környezeti problémákat, a civilizáció ártalmait, keressék a megoldást. Alakítsák ki környezettudatos magatartásukat, legyen igényük a szép környezetre. |
Nevezés módja: | A nevezési díj változatlanul 1500Ft/fő. |
Díj jellege: | emléktárgy, oklevél, tárgyjutalom |
Díjazás leírása: | A területi döntőn résztvevő csapatok emléklapot kapnak. A szponzoroktól függően esetlegesen ajándékot vagy/és megvendégelést. A döntőn résztvevő csapatok emléklapot kapnak. Kategóriánként és korcsoportonként az első 10 helyezett oklevelet kap és az első 6 helyezett tárgyjutalomban részesül. Különdíjat kapnak a legjobb kiselőadást tartó s a legjobb tesztet író csapatok, évfolyamonként a legjobb határon túli csapatok és a legjobb szakközépiskolás csapatok.A dokumentációkat külön értékeljük, az első 3 helyezettet jutalmazzuk és egy közönségdíjat adunk át. |
Egyéni/csapatverseny: | Csapatverseny |
Résztvevők iskolatípusa: | általános iskola |
Résztvevők: | 3. évfolyam, 4. évfolyam |
Típus: | írásbeli |
Típus: | írásbeli |
Helyszín: Bonyhád, Budapest, Debrecen, Gyöngyös, Kalocsa, Körmend, Miskolc, Nyíregyháza, Sajószentpéter, Székesfehérvár, Szarvas, Szentes, Szolnok, Püspökladány, Tolna, Mezőpanit, Szabadka, Sepsiszentgyörgy. Az írásbeli feladatok alapján területi döntőn vehet részt a legjobb eredményt elért 10 csapat, ha minden levelet beküldtek. Ha valamelyik iskolából egy csapat sem jutott az első 10 közé, akkor meghívást kap az iskola legjobb csapata, ha mind a négy feladatsort beküldték és elérték az első helyezett csapat pontszámának legalább a 85%-át. A területi döntőn kísérletet is végeznek a versenyzők, valamint elméleti feladatot oldanak meg. Ha valamelyik csapattag betegség vagy egyéb ok miatt nem tud részt venni a területi döntőn, helyette az iskola más tanulót delegálhat, de csak a Curie környezetvédelmi versenyre jelentkezettek közül. Természetesen az országos döntőre jutás esetén már csak azok a tanulók vehetnek részt, akik a területi fordulón részt vettek. Amennyiben valamilyen oknál fogva nem tud minden tanuló részt venni az országos döntőn, abban az esetben akár egy tanuló is képviselheti a csapatot.
Típus: | írásbeli |
A területi döntőkről beküldött legjobb 5 csapat dolgozatát a versenybizottság ismételten átnézi, rangsort állapít meg. Ennek alapján hívja be az országos döntőre a területi döntőn legjobb eredményt elért 10 magyarországi csapatot, valamint a határontúli területi központonként a legjobb eredményt elért csapatokat. Amennyiben valamely területi központból egy csapat sem jutott a legjobb 10 közé, meghívást kap az országos döntőre a legjobb eredményt elért csapat is, ha az első helyezett csapat pontszámának 85%-át elérték. Az eredménylistát megkapják a versenyzők igazgatói, valamint az alapítvány honlapján is olvasható. Az országos döntőre előre megadott témában benevezési dokumentációt kell készíteni, vagy interaktív tananyagot vagy tananyag részletet, melyek közül a legszínvonalasabbakat a Műszaki Kiadó jutalmazza. A döntő két részből áll: egy szóbeli kiselőadást kell tartani és egy teszt feladatsort megoldani.
Egyéni/csapatverseny: | Csapatverseny |
Résztvevők iskolatípusa: | általános iskola |
Résztvevők: | 5. évfolyam, 6. évfolyam |
Típus: | írásbeli |
Típus: | írásbeli |
Helyszín: Bonyhád, Budapest, Debrecen, Gyöngyös, Kalocsa, Körmend, Miskolc, Nyíregyháza, Sajószentpéter, Székesfehérvár, Szarvas, Szentes, Szolnok, Püspökladány, Tolna, Mezőpanit, Szabadka, Sepsiszentgyörgy. Az írásbeli feladatok alapján területi döntőn vehet részt a legjobb eredményt elért 10 csapat, ha minden levelet beküldtek. Ha valamelyik iskolából egy csapat sem jutott az első 10 közé, akkor meghívást kap az iskola legjobb csapata, ha mind a négy feladatsort beküldték és elérték az első helyezett csapat pontszámának legalább a 85%-át. A területi döntőn kísérletet is végeznek a versenyzők, valamint elméleti feladatot oldanak meg. Ha valamelyik csapattag betegség vagy egyéb ok miatt nem tud részt venni a területi döntőn, helyette az iskola más tanulót delegálhat, de csak a Curie környezetvédelmi versenyre jelentkezettek közül. Természetesen az országos döntőre jutás esetén már csak azok a tanulók vehetnek részt, akik a területi fordulón részt vettek. Amennyiben valamilyen oknál fogva nem tud minden tanuló részt venni az országos döntőn, abban az esetben akár egy tanuló is képviselheti a csapatot.
Típus: | írásbeli |
A területi döntőkről beküldött legjobb 5 csapat dolgozatát a versenybizottság ismételten átnézi, rangsort állapít meg. Ennek alapján hívja be az országos döntőre a területi döntőn legjobb eredményt elért 10 magyarországi csapatot, valamint a határontúli területi központonként a legjobb eredményt elért csapatokat. Amennyiben valamely területi központból egy csapat sem jutott a legjobb 10 közé, meghívást kap az országos döntőre a legjobb eredményt elért csapat is, ha az első helyezett csapat pontszámának 85%-át elérték. Az eredménylistát megkapják a versenyzők igazgatói, valamint az alapítvány honlapján is olvasható. Az országos döntőre előre megadott témában benevezési dokumentációt kell készíteni, vagy interaktív tananyagot vagy tananyag részletet, melyek közül a legszínvonalasabbakat a Műszaki Kiadó jutalmazza. A döntő két részből áll: egy szóbeli kiselőadást kell tartani és egy teszt feladatsort megoldani.
Egyéni/csapatverseny: | Csapatverseny |
Résztvevők iskolatípusa: | 6 évfolyamos gimnázium, 8 évfolyamos gimnázium, általános iskola |
Résztvevők: | 7. évfolyam, 8. évfolyam |
Típus: | írásbeli |
Típus: | írásbeli |
Helyszín: Bonyhád, Budapest, Debrecen, Gyöngyös, Kalocsa, Körmend, Miskolc, Nyíregyháza, Sajószentpéter, Székesfehérvár, Szarvas, Szentes, Szolnok, Püspökladány, Tolna, Mezőpanit, Szabadka, Sepsiszentgyörgy. Az írásbeli feladatok alapján területi döntőn vehet részt a legjobb eredményt elért 10 csapat, ha minden levelet beküldtek. Ha valamelyik iskolából egy csapat sem jutott az első 10 közé, akkor meghívást kap az iskola legjobb csapata, ha mind a négy feladatsort beküldték és elérték az első helyezett csapat pontszámának legalább a 85%-át. A területi döntőn kísérletet is végeznek a versenyzők, valamint elméleti feladatot oldanak meg. Ha valamelyik csapattag betegség vagy egyéb ok miatt nem tud részt venni a területi döntőn, helyette az iskola más tanulót delegálhat, de csak a Curie környezetvédelmi versenyre jelentkezettek közül. Természetesen az országos döntőre jutás esetén már csak azok a tanulók vehetnek részt, akik a területi fordulón részt vettek. Amennyiben valamilyen oknál fogva nem tud minden tanuló részt venni az országos döntőn, abban az esetben akár egy tanuló is képviselheti a csapatot.
Típus: | írásbeli |
A területi döntőkről beküldött legjobb 5 csapat dolgozatát a versenybizottság ismételten átnézi, rangsort állapít meg. Ennek alapján hívja be az országos döntőre a területi döntőn legjobb eredményt elért 10 magyarországi csapatot, valamint a határontúli területi központonként a legjobb eredményt elért csapatokat. Amennyiben valamely területi központból egy csapat sem jutott a legjobb 10 közé, meghívást kap az országos döntőre a legjobb eredményt elért csapat is, ha az első helyezett csapat pontszámának 85%-át elérték. Az eredménylistát megkapják a versenyzők igazgatói, valamint az alapítvány honlapján is olvasható. Az országos döntőre előre megadott témában benevezési dokumentációt kell készíteni, vagy interaktív tananyagot vagy tananyag részletet, melyek közül a legszínvonalasabbakat a Műszaki Kiadó jutalmazza. A döntő két részből áll: egy szóbeli kiselőadást kell tartani és egy teszt feladatsort megoldani.
Egyéni/csapatverseny: | Csapatverseny |
Résztvevők iskolatípusa: | 4 évfolyamos gimnázium, 6 évfolyamos gimnázium, 8 évfolyamos gimnázium, szakközépiskola |
Résztvevők: | 9. évfolyam, 10. évfolyam |
Típus: | írásbeli |
Típus: | írásbeli |
Helyszín: Bonyhád, Budapest, Debrecen, Gyöngyös, Kalocsa, Körmend, Miskolc, Nyíregyháza, Sajószentpéter, Székesfehérvár, Szarvas, Szentes, Szolnok, Püspökladány, Tolna, Mezőpanit, Szabadka, Sepsiszentgyörgy. Az írásbeli feladatok alapján területi döntőn vehet részt a legjobb eredményt elért 10 csapat, ha minden levelet beküldtek. Ha valamelyik iskolából egy csapat sem jutott az első 10 közé, akkor meghívást kap az iskola legjobb csapata, ha mind a négy feladatsort beküldték és elérték az első helyezett csapat pontszámának legalább a 85%-át. A területi döntőn kísérletet is végeznek a versenyzők, valamint elméleti feladatot oldanak meg. Ha valamelyik csapattag betegség vagy egyéb ok miatt nem tud részt venni a területi döntőn, helyette az iskola más tanulót delegálhat, de csak a Curie környezetvédelmi versenyre jelentkezettek közül. Természetesen az országos döntőre jutás esetén már csak azok a tanulók vehetnek részt, akik a területi fordulón részt vettek. Amennyiben valamilyen oknál fogva nem tud minden tanuló részt venni az országos döntőn, abban az esetben akár egy tanuló is képviselheti a csapatot.
Típus: | írásbeli |
A területi döntőkről beküldött legjobb 5 csapat dolgozatát a versenybizottság ismételten átnézi, rangsort állapít meg. Ennek alapján hívja be az országos döntőre a területi döntőn legjobb eredményt elért 10 magyarországi csapatot, valamint a határontúli területi központonként a legjobb eredményt elért csapatokat. Amennyiben valamely területi központból egy csapat sem jutott a legjobb 10 közé, meghívást kap az országos döntőre a legjobb eredményt elért csapat is, ha az első helyezett csapat pontszámának 85%-át elérték. Az eredménylistát megkapják a versenyzők igazgatói, valamint az alapítvány honlapján is olvasható. Az országos döntőre előre megadott témában benevezési dokumentációt kell készíteni, vagy interaktív tananyagot vagy tananyag részletet, melyek közül a legszínvonalasabbakat a Műszaki Kiadó jutalmazza. A döntő két részből áll: egy szóbeli kiselőadást kell tartani és egy teszt feladatsort megoldani.
Egyéni/csapatverseny: | Csapatverseny |
Résztvevők iskolatípusa: | 4 évfolyamos gimnázium, 6 évfolyamos gimnázium, 8 évfolyamos gimnázium, szakközépiskola |
Résztvevők: | 11. évfolyam, 12. évfolyam |
Típus: | írásbeli |
Típus: | írásbeli |
Helyszín: Bonyhád, Budapest, Debrecen, Gyöngyös, Kalocsa, Körmend, Miskolc, Nyíregyháza, Sajószentpéter, Székesfehérvár, Szarvas, Szentes, Szolnok, Püspökladány, Tolna, Mezőpanit, Szabadka, Sepsiszentgyörgy. Az írásbeli feladatok alapján területi döntőn vehet részt a legjobb eredményt elért 10 csapat, ha minden levelet beküldtek. Ha valamelyik iskolából egy csapat sem jutott az első 10 közé, akkor meghívást kap az iskola legjobb csapata, ha mind a négy feladatsort beküldték és elérték az első helyezett csapat pontszámának legalább a 85%-át. A területi döntőn kísérletet is végeznek a versenyzők, valamint elméleti feladatot oldanak meg. Ha valamelyik csapattag betegség vagy egyéb ok miatt nem tud részt venni a területi döntőn, helyette az iskola más tanulót delegálhat, de csak a Curie környezetvédelmi versenyre jelentkezettek közül. Természetesen az országos döntőre jutás esetén már csak azok a tanulók vehetnek részt, akik a területi fordulón részt vettek. Amennyiben valamilyen oknál fogva nem tud minden tanuló részt venni az országos döntőn, abban az esetben akár egy tanuló is képviselheti a csapatot.
Típus: | írásbeli |
A területi döntőkről beküldött legjobb 5 csapat dolgozatát a versenybizottság ismételten átnézi, rangsort állapít meg. Ennek alapján hívja be az országos döntőre a területi döntőn legjobb eredményt elért 10 magyarországi csapatot, valamint a határontúli területi központonként a legjobb eredményt elért csapatokat. Amennyiben valamely területi központból egy csapat sem jutott a legjobb 10 közé, meghívást kap az országos döntőre a legjobb eredményt elért csapat is, ha az első helyezett csapat pontszámának 85%-át elérték. Az eredménylistát megkapják a versenyzők igazgatói, valamint az alapítvány honlapján is olvasható. Az országos döntőre előre megadott témában benevezési dokumentációt kell készíteni, vagy interaktív tananyagot vagy tananyag részletet, melyek közül a legszínvonalasabbakat a Műszaki Kiadó jutalmazza. A döntő két részből áll: egy szóbeli kiselőadást kell tartani és egy teszt feladatsort megoldani.